Чи існують на законодавчому рівні покарання стосовно дій тих безробітних громадян, які незаконно отримують допомогу?

Аватар пользователя Официальный источник

Відповідно до єдиної загальноукраїнської технології обслуговування незайнятого населення при зверненні громадянина до служби зайнятості з питань працевлаштування перевіряються дані про його попередній облік як безробітного. Це робиться для виявлення випадків, коли шукачі роботи при зверненні до центру зайнятості вже працюють, проте  приховують цей факт. У результаті чого ці громадяни одночасно мають дохід, і допомогу по безробіттю.

Під час перевірок встановлюється, що такі громадяни, отримавши статус безробітного, одночасно працювали, у тому числі за цивільно-правовими договорами чи займались підприємницькою діяльністю, або ж подали до служби зайнятості недостовірні дані стосовно останнього виду зайнятості.

Основними засобами, які використовуються для отримання допомоги обманним шляхом, є:

  • приховування безробітними факту зайнятості як при реєстрації в службі зайнятості, так і в період отримання допомоги;
  • надання підроблених документів (трудової книжки, документів, які виправдовують неявку у встановлений термін до центру зайнятості – лікарняні листи, довідки з лікувальних закладів тощо);
  • приховування факту призначення пенсії або ж навчання на денних відділеннях у різних навчальних закладах.

В основі роботи фахівців служби зайнятості, перш за все, – ретельний контроль за документами, що подають громадяни для реєстрації.

Для попередження фактів незаконного отримання коштів здійснюється інформування громадян, підприємств, установ і організацій про основні положення законодавства щодо зайнятості та соціального страхування на випадок безробіття, про відповідальність за скоєння шахрайства,  ведення трудових книжок та оформлення інших документів.

Ця інформація розміщується на інформаційних стендах служби зайнятості, а також друкується в місцевих засобах масової інформації. Також проводяться семінари та індивідуальні консультації з представниками підприємств, установ, організацій та безробітними громадянами щодо подібних зловживань.

Тож чи існують на законодавчому рівні покарання стосовно дій тих осіб, що незаконно отримують допомогу? Звичайно, винним підприємствам або громадянам пропонується добровільно повернути переплачені кошти. У разі невиконання пропозицій матеріали передаються в органи прокуратури, полоіції та до суду. Якщо встановлюється, що в діях безробітного громадянина або посадової особи підприємства є склад злочину, передбачений Кримінальним кодексом України, вирішується питання про кримінальну відповідальність.

 

Юридичний відділ Кіровоградського обласного центру зайнятості

Похожие материалы

Добавить комментарий

  ________     _         __         _         __     
/\_____ \ /' \ /'__`\ /' \ /'_ `\
\/___//'/' /\_, \ /\_\L\ \ /\_, \ /\ \L\ \
/' /' \/_/\ \ \/_/_\_<_ \/_/\ \ \/_> _ <_
/' /' \ \ \ /\ \L\ \ \ \ \ /\ \L\ \
/\_/ \ \_\ \ \____/ \ \_\ \ \____/
\// \/_/ \/___/ \/_/ \/___/

Введите код, изображенный в стиле ASCII-арт.

Все права на материалы, опубликованные на сайте, охраняются в соответствии с законодательством Украины, в том числе, об авторском праве и смежных правах. Использование материалов газеты "Онуфриевские Вести" разрешается при наличии ссылки. Для интернет-изданий обязательна гиперссылка на http://onufrievka.com.ua, открытая для поисковых систем. Редакция интернет-газеты "Онуфриевские Вести" может не разделять мнений и взглядов автора, высказанных в статье, на форуме, в комментариях и других ресурсах сайта. Точка зрения, представленная в публикации, принадлежит исключительно ее автору. Редакция не несет ответственности за достоверность информации, содержащейся в рекламных объявлениях.

Copyright © 2011-2015